Saturday, November 20

Belajar

Assalamualaikum...

Bismillah...

Apa khabar? Cuti ni manfaatkan tak? Banyak buang masa ya? Hm. InsyaALLAH mulai esok, aku akan start belajar 'programming' daripada ayahku . Yeah, belajar IT la, kata pakar IT kan.

Alhamdulillah ada gak manfaat masa-masa dalam cuti ni, kalau tak asyik duk ngadap PC bukak facebook segala benda tu la kan? buang masa tu, astaghfirullah. Hm, agak-agak tercapai tak matlamat aku nak mahir yer, da la basic pon takde, esok belajar lebih kurang 4 jam !

Benda ni pun ilmu jugak kan? Islam sendiri menuntut ummatnya supaya menuntut ilmu.
InsyaALLAH, ana harap para pembaca dapat manfaatkan baki masa lapang yang ada, jangan menyesal nanti ! Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna lagi.

Keputusan kat SPS, dah 3 subjek keluar. Markah ada yang menakutkan, ada yang menggembirakan hati.

Hari Isnin ni pulak ada Nadwah Kepimpinan, ahad dah kena bertolak ke Sg.Petani, Kedah , doa-doa ilmu aku ditambahkan lagi dan dapat dimanfaatkan ilmu tersebut.

Wallahua'lam

Assalamualaikum.

4 comments:

mu'az omar said...

HAHA, selamat belajar.

Isyraf Imrani said...

terima kasih !

amirulizzat said...

Eleeeh, sibuk tiru!
dan selamat tengok SPS LAGI :D

Isyraf Imrani said...

izzat - eyh2 tiru apa? haha kau yang takut nak tengok SPS :-P